Meet Carlo! Tijdens zijn studies Accountancy-Fiscaliteit bij KdG kon hij bij Vandelanotte opstarten als werkstudent in het kantoor in Antwerpen. Een boeiende periode waar hij graag wat meer over vertelt!

“De werksfeer vind ik super, leerrijk en familiaal. Leergierigheid wordt hier enorm geapprecieerd. Er wordt altijd tijd vrij gemaakt om vragen te beantwoorden. Ik krijg voldoende ruimte om het werk te leren kennen en mee te groeien in het team. Mijn taken zijn erg divers, dit maakt het werk erg boeiend.”

“Ook naast het werk leer ik de collega’s beter kennen. Regelmatig vindt er op vrijdag een afterwork plaats. Dan heffen we met de collega’s een glas op het weekend. Zo’n initiatieven bevorderen echt wel de groepssfeer.”

“Als ik terugblik op de afgelopen periode, heb ik enorm veel inzicht gekregen in de wereld van Accountancy. Ik ben meer oplossingsgericht gaan werken. Ik weet nu ook zeker dat ik verder wil gaan in Accountancy. Een doel in de toekomst is om de titel van erkend boekhouder te behalen en me verder te verdiepen in het vakgebied.”

Net als Carlo starten bij Vandelanotte? Neem dan contact op met onze recruiters!

LEES OOK

Testimonials

‘Ik koos heel bewust voor een opleiding die sterk inzet op soft skills. Hard skills kan je jezelf gemakkelijk aanleren, maar soft skills, daarin moet je groeien.’ Jeroen Eelen, Event- en Projectmanagement

Testimonials

'Achter alle grote merken en bedrijven zitten mensen zoals jij en ik.' Arno Leurs, Marketing


KdG Career Center

Als Kennis- en Dienstverleningscentrum Young Professionals streeft KdG Career Center naar job happiness van young professionals. Om dit te realiseren biedt KdG Career Center verschillende vormen van dienstverlening aan naar studenten, alumni en bedrijven en organisaties.

Contacteer ons

Lees ook

Testimonials

‘Ik koos heel bewust voor een opleiding die sterk inzet op soft skills. Hard skills kan je jezelf gemakkelijk aanleren, maar soft skills, daarin moet je groeien.’ Jeroen Eelen, Event- en Projectmanagement

Testimonials

'Achter alle grote merken en bedrijven zitten mensen zoals jij en ik.' Arno Leurs, Marketing